tisdag 2 augusti 2011

till fyrishov:D

Hej, asså förlåt för att jag har bloggat så dåligt men jag har haft annat att gör och när det är fint väder så pallar jag inte sitta vid datorn... iaf idag ska jag och moa åka till fyrishov och bada!:D det ska bli super kul:) på torsdag ska jag och min kompis åka ut till min kusin (till grönö) och vara där tills på fredag, där finns det inge internet så då kommer jag inte kunna blogga men ja ni fattar...
ni får några bilder från när jag var hos anna;) tog inte så många
                                          Livia:)
                                          syrran och emil:)
                                          Emil!
                                          Emil och Livia
                                         alfred ville inte vara med på bild...



min söta smuurfan! 
Puss& Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar