onsdag 17 augusti 2011

blubb

blääää, jag suger verkligen på att blogga! men jag har aldrig något att skriva om... men jag ska försöka bli bättre(vet att jag har sagt det förr) men nu har jag iaf något att skriva om :) idag var det första dagen i skolan :( :) det var en väldigt skön dag eftersom att vi bara gick igenom schemat och gjorde någon lek:) det kommer bli längre dagar nu alla dagar förutom på fredagen så slutar vi ca 15.30 och vi har fått några nya tjejer i våran klass så nu är vi 18 tjejer och 9 killar... men de nya tjejerna verkar roliga och snälla!oj jag håll på att glömma att min mamma fyller år idag så grattis till henne! så jag då kommer några från släkten hit ikväll och firar henne:)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Nu har Ziperall tävlingen avslutats och vinnaren kommer upp ikväll eller imorgon så glöm inte att kika förbi, det var kanske du som vann :)

    SvaraRadera